ירידה במשקל תהליך של אהבה עם עצמך

ירידה במשקל

 

רוצה גם את ליהנות מתהליך ירידה במשקל שהוא מהפכני קל לביצוע ואפילו מענג?

באמונה שלי לא נועדנו לחיות בעודף משקל, במהות הבסיסית שלנו אנחנו במשקל מאוזן, קלילים, גמישים אנרגטיים ומלאי תשוקה לחיים. כל רגש, או מחשבה שלא מאפשרים לנו להיות במהות הבסיסית הזאת שלנו כדאי שיזכה להתייחסות. ולמה אני מתכוונת?

אני בטוחה שאם את מעוניינת לשנות את משקל גופך ולהפחית מימנו קילוגרמים, את  עושה מאמצים או פעולות מסוימות, אולי ניסית  גם  דיאטות כאלה ואחרות.. אז מה באמת הסיבה שאת חוזרת לאותו המשקל פחות או יותר? איך זה יכול להיות שאישה אינטליגנטית שמצליחה להגיע ליעדים בתחומים רבים בחייה, בנושא המשקל זה לא בדיוק קורה? מה יש שם בתוכך שעוצר שמונע מהתהליך לזרום? שמקשה עליך לקבל את התוצאה שאת מבקשת?

תרשי לי לדמות את זה למצב בו יש לנו שני ראשים האחד מורה לנו לצעוד קדימה והשני לקחת צעד אחורה וכך אנחנו עומדות עם שני הראשים האלה תקועות במקום!!! אפילו מתחפרות… איך זה קורה?

לרוב כשאת בוחרת להתחיל בתהליך של ירידה במשקל, את מוצאת לך תפריט כזה או אחר, אולי גם נרשמת לתוכנית אימונים או מכון כושר וקדימה, לדרך, לפעמים זה עובד וזה נפלא, אך בפעמים שזה לא עובד את מוסיפה לעצמך עוד "מסמר" לארון האמונות ש: "לי זה קשה", "אני לא אצליח להשיל את המשקל הזה", "אין טעם לנסות שוב", "אני עושה הכל ושום דבר לא קורה"….ועוד ועוד אמונות שמחלישות אותך ובאמת מרחיקות אותך מהחלום להגיע פעם אחת ולתמיד למשקל שמתאים לך, למשקל שבו נוח לך להיות, למשקל שמאפשר לך להיות חיונית ואנרגטית יותר….ואז מה עושים?

לרוב, נשים שמגיעות אלי לתהליך של ירידה במשקל מגלות לאחר שניים או שלושה מפגשים שהן בעצם נמצאות בתהליך עמוק ועוצמתי של חיבור לחוזקות ולתעצומות הנפש שלהן ביחד עם חקירה וגלוי של אותם חלקים בתוכן שרוצים לבוא לידי ביטוי והם עושים זאת דרך עליה במשקל. לדוגמא: אישה שהבינה מתוך תהליך עמוק שכזה שהשומן שעוטף אותה מחובר לאיזה אמונה שהיא נושאת איתה מילדותה שאישה שמנה מוגנת מהטרדות מיניות, אמונה שהתקבעה אצלה מתוך תת המודע של אימה בגיל מאוד צעיר לאחר שהאם עברה התעללות שכזאת ורצתה להגן על הבת.

מתוך האמונה שלי לכל החלקים והאמונות שבנו יש תמיד כוונה טובה עבורינו, אז אני באה ושואלת מה בדיוק החלק הזה שמונע מימני את הירידה במשקל, רוצה עבורי? מה בדיוק הוא רוצה? אם הוא היה יכול לדבר מה הוא היה אומר?… וכאן מתחיל תהליך מרתק, דברים מופלאים מתגלים, החסמים העמוקים צפים, זה כמו ילד קטן בתוכך שיש לו הרבה מאוד כוח והשפעה והוא רוצה משהו ועד שהוא לא יקבל את מה שהוא רוצה הוא לא ירפה וימשיך למנוע מימך את הירידה במשקל. מה שאני בעצם עושה עם הלקוחות שלי שמעוניינות להיכנס לתהליך ואחת ולתמיד להשיל משקל עודף הוא, בעזרת כלים שפיתחתי שמשלבים בין עולם הגופנפש וNLP אנחנו ביחד מגיעות לשורש העניין, לעומק לאותו החלק, מקשיבות לו, נותנות התייחסות, מבררות מה בדיוק הוא רוצה… מוצאות יחד את המענה או התחליף, למשל אם גילינו כמו במקרה שסיפרתי עליו שהיה שם חלק שרצה לשמור על אותה אישה מפני הטרדה מינית, אנחנו מייצרות יחד את תחושת האהבה והבטחון לאותו החלק ומשנות את האמונה שהיתה שם לאמונה אחרת שתהיה אפקטיבית ומקדמת במקום האמונה שעצרה את התהליך ואז הדרך נפתחת, זה ממש כמו קסם. זהו תהליך אחר, שונה, שיש לו אפקט מעצים על תחומים רבים נוספים בחייך.

הירידה במשקל הופכת להיות רק האפקט שבעזרתו את ״גדלה״ ומתעצמת באזורים אחרים בחייך.

מזמינה אותך לתהליך של אהבה עם עצמך וריפוי של אותם חלקים שנמצאים עמוק בהוויתך, צורכים הרבה מאוד אנרגיה ועוצרים אותך מחיים של שמחה והחופש אמתי ומלהשיג את מה שאת רוצה באמת.

מזכירה לך שאת היוצרת של חייך.

באהבה ענת אהרוני – מלווה אותך להגשמה

תגובות

תגובות