דמיון מודרך – כלי מופלא לשינוי עמוק

דמיון מודרך – לתעל את הכוח הטמון במוח לריפוי ולהגשמת משאלות לבינו.

דמיינו שאתם סובלים משפעת נוראית, אתם שוכבים במיטה שלכם, מתחת לשמיכה, חשים כאב עז בכל הגוף, החום שלכם גבוהה ואתם מזיעים ורועדים…גם משכך הכאבים שנטלתם לא עוזר ולא משפר את הרגשתכם…כל זה קורה בעיתוי שהכי לא מתאים לכם, בעוד 48 שעות אתם מוזמנים לכנס ענק ובו אתם אמורים לעמוד בפני קהל של מאות אנשי מקצוע שמחכים לשמוע את ההרצאה המרתקת שלכם…. מה עושים?

שיחת טלפון שקיבלתי מאביגיל (שם בדוי)  תארה בדיוק את הסיטואציה הזאת, הכנתי עבורה את ה"תרופה" שלי למצבים כאלה, הקלטה של דימיון מודרך שמותאם אישית לסיטואציה המבוקשת, המטרה שלה היתה: להגיע להרצאה כשהיא בריאה ומרגישה רעננה, מרוכזת וממוקדת בתוכן המרתק אותו היא מעבירה למשתתפים באותו כנס.

כשאתם חושבים על המאכל האהוב עליכם, עולה בדמיונכם תמונה מהמנה הזאת, האם אתם מרגישים את הרוק בפיכם כאילו המנה היא ממש כאן עכשיו לנגד עינכם  ואתם כל כך רוצים לאכול אותה שהגוף/הפה שלכם מגיב בהפרשת רוק למטרת התחלת תהליך הלעיסה והעיכול בפיכם.

מה זה אומר על המבנה של המוח שלנו?

שהמוח האנושי מגיב לדמיון ולמציאות באותה העוצמה, על העיקרון הזה בדיוק מתרחשים התקפי חרדה, משהו שלא באמת קיים כרגע במציאות אלא הוא פרי דמיון שלנו מתוך חוויות עבר או טראומה כל שהיא, יוצר תגובה פיזיולוגית של הזעה, דופק מואץ ורעידות בגוף כאילו שממש עומדת מולנו חיית טרף נוראית.

מה שחשוב שנבין הוא שאחת מהמתנות הגדולות שהמוח האנושי מביא איתו היא מתנת הדמיון. כשאנחנו  מפעילים את המבנה הזה באופן יזום, למטרות שונות בחיינו ניתן לקבל תוצאות כל כך מדהימות, כמו ריפוי בזמן קצר או משיכה ומיגנוט של סיטואציות, אנשים או חפצים לחיינו.

אז איך עושים את זה?

נחזור לסיפור על של אביגיל, כל מה שהיא רצתה היה ריפוי מהיר וחזרה לשגרת העשיה שלה בעיקר רצתה להיות במיטבה בהרצאה שלה.

בהקלטה של דימיון מודרך  שקיבלה מימני הנחתי אותה לכניסה פנימה אל מעמקי הגוף תוך הזרמה של אור מרפא, בשילוב טכניקות ייחודיות להשפעה בהן אני משתמשת,  זאת הדמייה ברמת התאים לטעינה מחודשת של המערכת החיסונית ומימנה שליחה של אנרגיה מרפאה שזורמת בתוך העורקים ונימי הדם שלה, אביגיל (שם בדוי)  שמעה את ההקלטה כל שעה, מה שהאיץ עבורה את תהליך ההחלמה שלה והשפיע באופן ישיר על יכולת הריפוי המואצת של הגוף שלה להתעורר ולהביא אותה בכוחות מחודשים אל ההרצאה.

אפשר לומר שזאת רמה גבוהה של "שכנוע" עצמי, אפשר לקרוא לזה מניפולציה, אבל זה פשוט עובד, בפעולה כזאת אנחנו "משכנעים" את המערכת החיסונית שלנו שהיא חזקה, שהיא מתחדשת, זה ממש כמו להפעיל מחדש מערכת שהתעייפה, שנחלשה, שהוזנחה, אך יש לה פוטנציאל ורצון לריפוי ברמה הגבוהה ביותר ופעולת ההדמיה היא ההפעלה מחדש שלה, זה מפתח קסום שיש ביכולתו לחדש ולהגביר את כוח הריפוי שנמצא איתנו תמיד.

על העיקרון הזה בנויים  הכלים של דמיון מודרך , ספורטאים אולימפיים משתמשים ביכולת הזאת בכדי להגיע להישגים ולשבירת שיאים בינלאומיים, שחקני כדורסל שרוצים להגביר את אחוזי הקליעה שלהם עושים זאת גם בעזרת דמיון מודרך וניצול כוח ההחזיה של המוח למגנט ולהביא אליהם את התוצאות הרצויות להם.

אז אם זה כל כך פשוט מדוע אנחנו לא מנצלים יותר את היכולת הזאת ובמקום לקבל כגזרה משמים מחלות או מכאובים בואו נדמיין את תהליך הריפוי, הניקוי והיציאה של המחלה מהגוף ונטעין את הגוף בים של אור ואנרגיה חדשה.

כמובן שאביגיל הגיעה לכנס בדיוק כפי שבקשה: רעננה, ממוקדת ומרוכזת בהרצאה שהעבירה.

לסיכום: דימיון מודרך היא דרך נפלאה להשתמש ביכולת שכבר קיימת במבנה הבסיסי של המוח שלנו למטרות הספציפיות אותן אנחנו רוצים להביא או להשיג בחיינו.

דמיון מודרך הוא כלי עוצמתי להשפעה על כל מצב וסיטואציה בחיינו.

אשמח לתגובות ולשאלות שלכם, ניתן לשלוח לי תגובה למייל אני עונה לכולם. me@anataharoni.co.il

באהבה רבה

ענת אהרוני NLP COACH

מומחית לזיהוי וחיבור רגשי עמוק לנקודות החוזקה שלך

 

 

תגובות

תגובות