את מוזמנת למסע ייחודי

 

אם את רוצה להחיות חלום מגירה, את יודעת שיש בך חלק יצירתי, שופע דמיון, רעיונות שמחה, דינאמיקה ואהבה גדולה לחיים, חלק שיודע ליצור ואף להגשים את החלומות שלך את מוזמנת להכניס את הפרטים שלך ולהתחיל להגשים.

במדריך תקבלי 7 מפתחות שיובילו אותך אל החלום שלך, ע"י כלים לשינוי עמוק  מעולמות ההשפעה של 'NLP' גופנפש ומתוך ניסיון קליני של 15 שנה.

זהו המדריך שיעזור לך להגשים ולממש את חלומך.

את עומדת בפתחו של מסע מרתק להגשמה, ובחירה להביא את המופלאות שלך ליידי ביטוי בעולם הפיזי.

מתוך הניסיון שלי בליווי תהליכים משמעותיים כאלה אני מזמינה אותך להיכנס ולהתחיל להגשים את החלום שלך

בשיטה הייחודית בה אני עובדת, המשלבת עבודת גופנפש עם תהליכיNLP , מתבצע שינוי ברבדים עמוקים ביותר של מערכת האמונות והאוטומטים בתת המודע, מה שיאפשר לך לחוות את ההצלחה ולהגשים את חלומך.

 

המדריך

99 ₪ – גירסא מודפסת

לרכישה
Landing_Page_Anat-4

 

מה אומרות לקוחות שרכשו את המדריך שלי:

"ענת תודה על המדריך, אוהבת את הגישה הכוללת שלך ואת זה שאת מגישה הרבה מאוד ידע ברוחב לב, ניתן ממש להרגיש את האהבה שלך בין המילים.
אוהבת את התהליכים שבאים מעולמות שונים כמו קווצינג, NLP גופנפש תטא הילינג ועוד, ממש לקחת את הצוף והטוב מכל שיטה והגשת לי אותה במדריך אחד וזה אדיר. תודה"
שירה סלע, 46, הילרית, הרצליה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"ענת מרגישים שהושקעה הרבה מאוד מחשבה בתכנים המופלאים שיצרת במדריך, אני נהנית במיוחד מהתהליך המקסים במפתח הסביבה. תודה אני ממש חווה את השינוי וההשפעה."
יעל אהרוני, 40, נווה ירק.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"יש הרבה מדריכים שאומרים עליהם שהם משני חיים, המדריך שלך להגשמה הוא בהחלט כזה, אני לא אותה האישה שהייתי לפני שהמדריך שלך הגיע אלי, כל היחס שלי לגוף ולהשפעה שיש למחשבות שלי על ההרגשה הפיזית השתנה לגמרי, קיבלתי מימך שיעור בהקשבה לגוף מה שגם עזר לי בשינוי תזונתי שעשיתי ואני נהנת מהתוצאות. תודה"
תמר כהן, 40, ירושלים.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"מדריך מעשיר שפתח לי את הראש לראיה אחרת על החיים בכלל ועל האחריות שיש לי על המחשבות והשפה שלי, מאוד נהנתי מהחלק שבו את מדברת על השגת הדברים שאנחנו רוצות ואת הדרך המעשית להגשמה."
שלי יחיאל, 50, הוד השרון.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"איזה כיף שיש לי מדריך כזה! בכל פעם אני בוחרת לי פרק אחר ומיישמת את ההמלצות שלך, סוף סוף מדריך שמסביר הלכה למעשה מה הערך של חשיבה חיובית וההשפעה הקריטית שלה על תוצאות בחיים."
ורד הרטמן, 45, מנהלת בחברת הייטק, מושב גן-יאשיה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"תודה ענת! ברוחב לב הנדיר שלך את מגישה תורת חיים שלמה עשירה ומעשית לחיים טובים מעצימים ואוהבים יותר. אהבתי במיוחד את הדרך שלך במדריך להתחיל ברובד פיזי, בסיסי כביכול ומשם את מובילה את הקוראת עד לתהליכים רוחניים גבוהים…מרתק ומומלץ מאוד."
זהבית לוי, 35, מזכירה רפואית, חולון .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"מדריך מעשיר שפתח לי את הראש לראיה אחרת על החיים."
טלי זרחיה, 33, אדריכלית, פתח תקוה.