זוגיות מתוך הערכים שלך

לחיות בזוגיות מתוך הערכים שלך

כבר כילדות קטנות אנחנו חולמות על הנסיך שלנו. יש ילדות או נערות שרואות את נסיך החלומות שלהן רכוב על סוס לבן או על אופנוע חדשני, הן רואות בעיני רוחן בדיוק איך הוא יראה, מה הוא יאמר, לפעמים הן ממש יכולות להריח אותו… אז מה קרה? איך זה ש10 או 20 שנים אחרי זה לא בדיוק קורה, איך זה שאת לא בזוגיות בכלל או שאת בזוגיות שאת לא ממש מרוצה ממנה, איך זה שאת מתפשרת על הזוגיות שלך? על עצמך? על מי שאת?

מה קרה לילדה שהאמינה שמגיעה לה אהבה מופלאה מהאגדות שהגיעה למצב שבו היא נמצאת במצב של חוסר רצון להמשיך ולחפש, ייאוש, חוסר תקווה, לפעמים אפילו ויתור על החלום.

מי מנהל את האמונות שלך? ומה קורה מאחורי הקלעים של המחשבות שלך?

מה שחשוב להבין הוא שלכל אחת מאיתנו יש מערכת הפעלה מאוד משוכללת שנקרא לה התת מודע או הקופסא שקובעת בדיוק איך יראו החיים שלנו, במה נעסוק למחייתנו, מי הם האנשים שסובבים אותנו, איזה זוגיות יש לנו… אם בכלל.

אנחנו חיים בעולם שעובד על מגנוט, ולמה הכוונה? באותו מקום בתוכנו שאנחנו  קוראים לו תת המודע שוכנות האמונות שלנו על החיים והן אלה שקובעות מה נזמן אל חיינו ומה לא.

לדוגמא: בחורה צעירה מוכשרת ויפה שבתוכה שוכנת לה אמונה ש"כל הגברים נצלנים", אמונה אחת שיכולה להיות מאוד הרסנית ולמשוך אליה סיטואציות שיוכיחו לה שהיא צודקת ושהאמונה שלה נכונה וכך ימשיכו להגיע אליה גברים שירצו רק לנצל אותה ולא לתת לה את האהבה שהיא כמהה אליה.

מאיפה מגיעה אמונה שכזאת ומתיישבת לה כך מאחורי הקלעים של המחשבות ולא יעזור כמה דייטים או לכמה אתרי הכרויות היא תירשם, שוב ושוב היא תחווה את התחושה הזאת של הניצול.

לפעמים אותה בחורה גם לא מודעת לכך שהיא מחזיקה באמונה הרסנית שכזאת, מספיק שכילדה קטנה היא היתה עדה לסיטואציה של ניצול או אפילו אם פעם אימא לחשה על אוזנה שתשים לב ותיזהר מגברים נצלנים ודי בזה כדי להשריש אמונה שכזאת עמוק בתוכה והחיים יביאו אליה שוב ושוב את אותן ההתנסויות שהיא בתמימותה מאמינה שהיא לא רוצה בהן אך האמונה ה"קטנה" ששוכנת לה בעומק תת המודע עושה את העבודה, עבודת המגנוט ומושכת גברים נצלנים אלה אליה.

באמונה שלי אנחנו עשויים מאהבה טהורה וככאלה אנו אמורים למשוך אלינו גם כן אהבה אמיתית ממקור נשמתי גבוהה, רק שכל אותן אמונות שצברנו בדרך מגיל מאוד צעיר מכסות את אותו ניצוץ של אהבה מזוקקת שנמצאת שם עמוק בתוכנו והעבודה שיש לעשות כדי לחזור אל האהבה הזאת היא תהליך של ניקוי ומרוק היהלום, ובפועל זה אומר לזהות ולגלות את האמונות האלה שלא משרתות אותנו ולעיתים ממש פוגעות ומעכבות אותנו במשך שנים רבות.

בקליניקה שלי ובמהלך טיפול אני משלבת  כלים ניפלאים בעזרתם מתבצע הזיהוי של אותן אמונות מעכבות. במהלך מפגש אחד או שניים אנחנו עוברות יחד תהליכים מרתקים להחלפתן באמונות חדשות מקדמות שמתאימות לשאיפה או הרצון של אותה לקוחה כדי לעזור לה להגשים את המטרה שהיא כל כך רוצה להגשים: זוגיות עוטפת מחבקת מכילה ומעצימה.

הרעיון הכללי בתהליכים למגנוט זוגיות על פי הערכים הוא לנקות אמונות, לברר ערכים רצויים, להחיות, לעורר ולהביא לידי ביטוי הלכה למעשה את סט האמונות החדשות בשילוב עם הערכים הרצויים בחיי היום יום ועל ידי כך הקסם קורה.

התהליך מאוד מעצים ומשפיע על כל תחומי החיים, על פי הגישה ההוליסטית ההשפעה היא רב מימדית, זה לגמרי כפי שכלים שלובים עובדים, כשאת חוזרת ושמה את עצמך, את רצונותיך וחלומותיך בקדמת הבמה את מקרינה את האהבה הטהורה  שבך  באותה המידה והיופי על עולמך בכל הרבדים ומקבלת בחזרה אהבה.

אני מבקשת ממך לזכור שאת ראויה שמגיע לך לזכות בחלום האמיתי שלך ולא לוותר עליו!

את מוזמנת אליי לפגישה שבה נוכל יחד להחליף את האמונות הישנות על זוגיות באמונות חדשות שיביאו לך את הזוגיות האמיתית שאת חולמת עליה.

לקביעת פגישת טיול ראשונה

התקשרי עכשיו: 054-8181096

את גם מוזמנת ליצור איתי קשר ואני אשמח לחזור אליך

שיהיה יום מלא אהבה

שלך ענת

 

תגובות

תגובות