מה זה ייעוד? ואיך למצוא את הייעוד שלי?

הנושא התעסוקתי שלנו עולה על הפרק באופן קצת שונה בשנים האחרונות. בהשוואה לדרך בה הורינו  בחרו את המקצוע שלהם לחיים מתוך שיקולים כמו ביטחון כלכלי, קביעות, הכרה ועוד נתונים שמגיעים נסיבות חיצוניות ולא מתוך מבנה האישיות הייחודי של האדם, הכישורים והמיומנויות שלו, או אפילו מתוך הדברים שהוא פשוט אוהב לעשות, פעם היה מקצוע שזה דבר אחד, שצריך, ותחביב או הדברים שאני נהנית לעשות בשעות הפנאי.

כשאני מדברת על ייעוד אני מתכוונת לתהליך בו מחברים את נטיית הלב הטבעית, הכישורים והמיומנויות לשפע ופרנסה ומייצרים מהפנים החוצה את ה"מקצוע" או העיסוק.

זהו תהליך שבו את מביאה לידי ביטוי פיזי, בעולם גשמי את המופלאות וייחוד שלך ועושה את זה עם כוונה ומתוך החלטה להגדיל את הנתינה הזאת לאחרים, כשאת נותנת לאחרים את הדבר שאת אוהבת, את הדבר שאת רוצה בו בחייך את מעבירה מסר לתת המודע שלך שיש לך מזה והרבה בכדי לתת לאחרים, כך זה גדל וגדל בלי סוף וזהו למעשה שפע בפעולה.

נשים שפועלים מתוך הייעוד הגבוהה שלהם מאוד טובים במה שהם עושים ובדרך כלל גם מתוגמלים בשפע והפרנסה "מעופפת להם כציפור", זה קורה כשמגלים שמכיף והנאה אפשר גם להרוויח כסף ואפילו הרבה מאוד כסף. יש הרבה אמונות מעכבות בכול הנושא הזה של כסף ופרנסה וכשמשתחררים מהן ומאמצים אמונות נפלאות חדשות כמו:

כשאני עושה את מה שאני אוהבת הכסף זורם אלי בפשטות ובקלות.

כשאני מתפרנסת מהדברים שאני אוהבת אני הופכת את העולם למקום טוב יותר. זה אפשרי להרוויח  הרבה כסף מהתחביב שלי.

כשפועלים מתוך היעוד יש התרגשות בעשיה, ככל שמתמסרים למקום הזה ההשראה הולכת ומתרחבת התחושה היא של פעולה מתוך "סוללה" מלאה, מפני שכשאנחנו בייעוד זה מטעין אותנו באנרגיה, דרך נוספת לבדוק האם את בייעוד שלך היא לשים לב האם מה שאת עושה מטעין וממלא אותך באנרגיה ואת יכולה, רוצה ומשתוקקת לעשות מזה עוד ועוד או שהעיסוק שלך מתיש, מרוקן ומקשה על חייך…???

כשאת מדויקת ביעוד ופועלת מתוך סיבת הקיום שלך (מתוך למה מאוד חזק) העולם נראה, נשמע, מרגיש ונחווה אחרת..

כשאת מודעת לייעוד שלך ההשפעה על חייך היא רב מימדית, אם לדוגמא הייעוד שלך הוא לחנך ולהשפיע על הדור הצעיר בדרך של שמחה, אהבה והנאה ואת בוחרת שתעשי זאת בעזרת התפקיד שלך כגננת את חווה הנאה רבה בעשיה, השפע וההזדמנויות זורמים אליך בקלות ללא מאמץ מיותר, את חווה את הקסם של החיים האלה.

תהליך היעוד שאני מלווה מעלה אותך לתדר של אפשרויות ויצירתיות אין קץ, את רק צריכה לרצות ולקחת לך את ההזדמנות הזאת לזקק את ייעודך, השנים עוברות ואת בוודאי רוצה למקסם כל תחום בחייך ולהרגיש: שלמה, מוגשמת, ראויה, מעניקה מקבלת ונהנת מכל השפע הקיים.

איך זה קורה?

פעולה ראשונה: את מקליקה כאן, נירשמת ומקבלת ממני שאלון והדרכה מיוחדת שהכנתי עבורך.

את עושה את "משחקי הבית" האלה עם עצמך בזמן מיוחד שאת מקדישה לנושא ואז את מגיעה אלי לקליניקה לפגישה של שעתיים אותה אנחנו קובעות מראש כמובן, מביאה איתך את העבודה שעשית, ואנחנו ביחד עוברות תהליך קסום שבסופו מתקבלת נוסחת הייעוד שלך.

מובטחת לך חוויה מופלאה פריצת דרך וניתוב מדויק לערוץ שלך

באהבה, ענת אהרוני מלווה אותך להגשמה

לקבלת שאלון ייעוד לחצי כאן

תגובות

תגובות