מזמינה אותך לעלות על הרכבת

 

אם תיתבונני סביבך לרגע תראי שהכול בעולמינו עובד על עיקרון התנועה המעגלית.

החל מצורתו של ה"כדור" שלנו והתנועה הסיבובית שלו, ממשיך  בעונות השנה המתחלפות וחוזרות על עצמן במעגליות חזרתית, גלי הים, השפל והגאות, הלבלוב הפריחה, השלכת, הרקב של העלים אל האדמה ושוב ניצנים, פריחה, פרי, שלכת ועוד ועוד אלפי תהליכים של שינוי מעגלי חזרתי. זהו אחד החוקים הבסיסיים של עולמינו.

החוקיות הזאת תמיד הקסימה אותי ואני רוצה להציע לך  להתבוננן בה מהנקודה הכל כך יפה המאפשרת לנו להתחיל כל פעם מחדש, עבורי זה כאילו בא לרמוז: "תמיד זה אפשרי לבחור, תמיד את יכולה להצטרף לאיזה מעגל שתבחרי, הכל נתון לשינוי, ויחד עם זאת הרכבת  תמיד תחזור אל התחנה, כך שאם בחרת לא לעלות עליה בחודש הזה או בשנה הזאת תוכלי תמיד לעשות זאת בפעם הבאה.

אני רואה בחוקיות הזאת חיבור חזק מאוד לצד הנשי והמעגלי של מהותינו. כפי שהרחם העגלגלה שלנו נושאת בתוכה חיים עגולים, עובריים, והמחזור החודשי שמסמל אף הוא תהליכים חזרתיים בהתמדה מופלאה כאילו בא ואומר: תמיד יש עוד הזדמנות ליצור חיים, לשנות, להתרחב, לגדול ולצמוח, ליזום, להמציא ולהתחדש.

"בואי ואראה לך מקום שבו עוד מאיר אור יום"

לאורך הדרך פגשתי בגישות שונות לשינוי ולתהליכי הגשמה מהמצוי לרצוי, לעיתים הצטרף לרצון של המטפלים, הקוואצרים או המנחים מין צורך (שבא מכוונה טובה) להלחיץ ולדחוק את הלקוחות או הקהל וליצור אצלם  דחף לצאת אל הדרך מתוך תחושת היאוש, הפספוס או ההחמצה, נכון שזה "מנוע" שיכול לייצר תנועה, אך באמונה שלי זה לא יחזיק לאורך זמן, ובמקרים מסוימים אף עלול לגרום לנזק של ממש כשהאדם נותר כשחצי תאוותו בידו, וההגשמה רק מתרחקת מימנו.

את התהליך רצוי לבנות באופן אחראי ביותר עם תשומת לב מרבית לאיכויות והיכולות הבלעדיות של כל אדם, תוך בדיקה של מוטיבציות ליצירת אנרגיה חזקה וחיבור עמוק אל המשאבים ותחושת המסוגלות והיכולות.

מה שמייחד את התהליכים שאני מנחה, בקליניקה ובסדנאות, היא ההתמדה שלי להתמקדות ב"חצי הכוס המלאה", בהיתיחסות הוליסטית לכל מכשול שמתגלה בדרך והתבוננות דרך חכמת הגוף, שילוב של טכניקות מגישת הנ.ל.פ לשינוי מעמיק בתת המודע, ומיזוג עם כלים מעולם הגופנפש.

בואי לא נחכה עוד חודש או עוד שנה עם תחושת ההחמצה. ההגשמה אפשרית גם עבורך.

מזמינה אותך להתקשר ולקבוע.

באהבה

ענת אהרוני – מלווה אותך להגשמה

תגובות

תגובות